Notícies de Solsona

Arran del debat que fa setmanes que està encetat sobre la implantació d’un Mercadona a Solsona i de les conseqüències que pot tenir, des de la CUP Solsonès hem programat dos actes per aportar informació, dades. Des de l’inici de la polèmica, nosaltres ens hem posicionat en contra del model basat en grans superfícies comercials, que la implantació de Mercadona engreixa encara més, i a favor d’un model basat en el consum de proximitat i en la sobirania alimentària.
Les xifres de la sanitat als Països Catalans; Com estan privatitzant la sanitat; Dades sobre la sanitat privada; Tota la informació sobre les retallades; Entrevistes amb professionals de la sanitat; entre altres. Aquest són alguns dels temes que aborda la publicació espacial sobre la sanitat que avui ha llançat la Candidatura d'Unitat Popular. Aquesta publicació, de la qual s'han editat 100.000 exemplars gratuïts, serà distribuïda els proper dies per CAP's i Hospitals d'arreu del país
Davant la voluntat de Mercadona d'obrir un centre comercial a Solsona i el suport que té per part del govern municipal, la CUP del Solsonès volem impulsar una campanya a favor de la sobirania alimentària i en contra del model de grans cadenes de distribució. Us presentem el manifest